Mil Puan Kullanım

Mil Puan kullanımı ile ilgili genel bilgiler

 

 

YENİ: Mil ile Öde’yi kullanarak dönem içi harcamalarınızı mil puanınızdan ödeyin

Wings’in yeni ürün özelliği “Mil ile Öde” ile dönem içinde yer alan seyahat ve konaklama harcamalarınızı Axess Mobil ve Akbank Mobil'den birikmiş Mil Puanlarınız ile ödeyebilirsiniz. 

Mil İle Öde özelliğini kullanabilmek için tek yapmanız gereken Axess Mobil ve Akbank Mobil'de Wings kredi kartınızın dönem içi harcamalarından 100TL ve üzeri seyahat, konaklama harcamalarınızın yanında yer alan Mil ile Öde butonuna tıklamak.


Axess Mobil'i İndir

  • Mil ile Öde özelliği kapsamında dönem içinde yer alan seyahat ve konaklama harcamalarınızı Axess Mobil ve Akbank Mobil kanallarından birikmiş Mil Puanlar ile ödeyebilirsiniz. En az 100 TL’lik bir seyahat ve konaklama harcaması için ödeme yapabilirsiniz. 100 TL için 20.000 Mil Puan talep edilir. 100 TL ‘den sonraki her 25 TL için, 5.000 Mil Puan talep edilir. Örneğin; 103 TL’lik bir seyahat harcamanızı Mil ile Öde seçeneği ile ödeyebilmek için; 100 TL için 20.000, 3 TL için 5.000 Mil Puan, toplamda 25.000 Mil Puan’ınızın olması gereklidir.
  • Mil ile öde özelliğinden bireysel Wings, Wings Black, Wings Private asıl kart sahipleri ve Wings Business sahibi şahıs firmaları yararlanır.
  • Ek kartlar ve sanat kartlar faydalanamamaktadır.
  • Gecikmede olan kartlar Mil İle Öde özelliğinden faydalanamaz.
  • Mil ile Öde özelliği sadece dönem içerisindeki peşin satış ve faizsiz taksitli işlem tipleri için geçerlidir. Faizsiz taksitli işlemlerde dönem içindeki taksitin 100 TL ve üzeri olması durumunda Mil ile Öde kullanılabilir.
  • 100 TL ve altı harcamalar için Mil ile Öde özelliği kullanılamamaktadır.
  • Mil ile Öde butonu müşterinin Mil Puan bakiyesinin yeterliliğine göre gösterilir. Mil Puan bakiyesinin işlemi ödemeye yeterli olmadığı harcamaların altında Mil ile Öde butonu gösterilmez.
  • Mil ile Öde özelliği kapsamında kısmi ödeme yapılamaz. Mil Puan bakiyesi yeterli olan, ancak Yıllık Kullanılabilir Mil Puan limiti yeterli olmayan Wings kart sahipleri kısmi ödeme yapabilir.
  • Mil ile Öde sadece seyahat ve konaklama harcamaları için geçerlidir. Diğer sektörlerde yapılan harcamalarda geçerli değildir.
  • Ekstreleşmiş harcamalar için Mil ile Öde özelliği kullanılmamaktadır.
  • Mil ile Öde özelliği kapsamında kullanılacak Mil Puan’lar Yıllık Kullanılabilir Mil Puan limitlerine dahildir.
  • Mil ile ödediğiniz işlemi iptal etmek için 444 25 25 Akbank Telefon Şube’sini arayabilirsiniz.

Tüm havayollarından bilet alabilirsiniz

Wings ile dilediğiniz havayoluyla, dünyanın her yerine özgürce uçabilirsiniz. Mil Puan'larınızla alacağınız ücretsiz uçak biletleri için herhangi bir havayolu kısıtınız bulunmamaktadır. Yeterli Mil Puan’a ulaşmış olmanız durumunda istediğiniz havayoluyla, istediğiniz yere bedava uçak bileti alabilirsiniz.

Yurt içi biletlerde alan vergisi yok

Mil Puanlarınızla aldığınız yurt içi biletleriniz için alan vergisi ödemezsiniz. Mil Puan ile satın alınacak yurt dışı uçak biletlerinde tüm vergi, harç ve diğer bedeller (servis ücreti, akaryakıt, alan vergisi harcı vb) müşteri tarafından ödenmektedir.

Kontenjan sınırı yok

Mil Puan'larınızla, istediğiniz uçuşta yer olduğu sürece bilet alabilirsiniz. Belirtilen Mil Puan değerleri için herhangi bir kontenjan sınırlaması, yer garantili ya da yer garantisiz ayrımı yoktur.

Havayolu milleri de cebinizde

Wings'le uçuşlarınızda biletinizi isterseniz satın alın, isterseniz Mil Puan'larınızla alın; uçtuğunuz havayolunun mil programından yararlanmaya devam edersiniz.

Otel, Tur, Gemi Turları ve Sigorta da alabilirsiniz

Mil Puan'larınızı kullanarak, www.gezkanatlan.com web sitesinden uçak biletinin yanısıra otel konaklaması, tur, gemi turu ve seyahat sigortası da alabilirsiniz.

Mil Puan’larınızı karada da kullanabilirsiniz

Wings Mil Puan’larınızı sadece seyahat etmek için değil, Wings Style üyesi anlaşmalı işyerlerinde yapacağınız harcamaların ödemelerini yapmak için de kullanabilirsiniz.

Anlaşmalı üye işyerleri için tıklayınız

Kullanım detayları için tıklayınız.

Mil Puan hesaplama detayları için tıklayınız.

Anında bilet

Yerinizden hiç kalkmadan 444 25 25 Akbank Telefon Şubesi’ni arayarak veya www.gezkanatlan.com web sitesinden biletlerinizi anında alabilirsiniz.

Avans Mil Puan'la hiç beklemeden uçun

İstediğiniz yere uçmak için Mil Puan'larınız yeterli değilse, beklemenize gerek yok...

Avans Mil Puan kullanarak istediğiniz bileti anında alır, 1 sene içerisinde yapacağınız harcamalarla kullandığınız Mil Puan'ları rahatça tamamlayabilirsiniz.

Mil Programı Genel Kurallar:

  • Wings ile 1,5 TL alışverişten 1 Mil Puan kazanılır. 
  • Yurt dışı ve e-ticaret işlemlerinde her 1TL’ye 1 Mil Puan kazanılır. 
  • Wings ile Ecza, İnşaat, Konut, Kuyum, Lastik, Sigorta, Telekom, Vergi, Belediye ve Harç araç kiralama, satış, servis ve yedek parça, hava, yer ve yük nakliyecileri kurye hizmetleri, motorlu yük taşıyıcıları ve nakliyeciler, diş hekimliği gereçleri, laboratuvar, tıbbi, hastane teçhizat ve gereçleri taşımacılık hizmetleri, toptancı mağazalar, bilgisayar bakım, tamir ve hizmetleri bilgisayar network ve bilgi servisleri, bilgisayar yazılım mağazaları, bilgisayar donanım ve yazılım, tarım ürünleri depolama, dondurulmuş ürünler, ev eşyaları ve depolama, ekipman, alet, mobilya, cihaz kiralama ve leasing, kol saati, saat ve mücevher tamiri, tarım kooperatifleri, endüstriyel gereçler ve diğer ticari faaliyetler sektörlerinde yapılan her 10 TL alışverişten 1 Mil Puan kazanılır. 
  • Wings ile Kumarhane/içkili yerler, bahis ve piyango sektörlerinden Mil Puan kazanımı gerçekleşmemektedir. 
  • Wings ile bir alışveriş işleminden en fazla 5.000 Mil Puan kazanılabilir.
  • Wings Mil Programı kapsamında bir müşteri bir yıl içerisinde en fazla 150.000 Mil Puan kullanabilir. Bankamızda Wings kartının bağlı bulunduğu müşteri numarası altındaki varlıklarının toplamı 200.000 TL ve üzerinde olan Wings müşterileri, 1 yıl içerisinde en fazla 250.000 Mil Puan kullanabilir.
  • Mil ile Öde uygulaması kapsamında dönem içinde yer alan seyahat ve konaklama işlemleri Axess Mobil ve Bireysel İnternet Şube kanallarından birikmiş Mil Puanlar ile ödenebilir. Müşteri minimum 100 TL’lik bir işlem için ödeme yapabilir. 100 TL için 20.000 Mil Puan talep edilir. 100 TL ‘den sonraki her 25 TL için müşteriden 5.000 Mil Puan talep edilir. Örneğin müşterinin 103 TL’lik bir seyahat harcamasını Mil ile Öde seçeneği ile ödeyebilmesi için; 100 TL için 20.000, 3 TL için 5.000 Mil Puan, toplamda 25.000 Mil Puan’ı olması gereklidir. 
  • Kazanılan Mil Puan'ların ortalama 2 yıl içerisinde kullanılması gerekmektedir. Ortalama 2 yıl içinde kullanılmayan Mil Puan'lar toplam Mil Puan bakiyesinden silinecektir. 2018 yılında kazanılan Mil Puan'lar Mayıs 2020 döneminde, 2020 yılında kazanılan Mil Puan'lar Mayıs 2022 döneminde silinecek olup takip eden yıllarda her Mayıs ayı sonunda iki yıl önce kazanılmış Mil Puanların silinmesi şeklinde devam edecektir. Her ay gönderilen hesap özetlerinde o yıl itibariyle silinecek Mil Puan bakiyesi ayrı bir alanda gösterilmekte olup, silinecek Mil Puan tutarının takibi buradan yapılabilmektedir. 
  • Yeterli Mil Puanı olmayan müşteriler Avans Mil Puan uygulamasından faydalanabilirler. İstenilen Avans Mil Puan tutarı, Yıllık Mil Puan kullanım limiti dahilinde olmak suretiyle kart limitinin 7 katından fazla olamaz.
  • Birikmiş Mil Puan'ınız alacağınız bileti için yeterli değil ise, kalan kısmını kısmi ödeme seçeneği ile ödeyebilirsiniz. Kalan kısım oran orantı yöntemiyle hesaplanıp TL tutar olarak kredi kartı ile ödenecektir. Örneğin; 100 Mil Puan'lık 200TL'lik yurt içi bileti alırsanız. Birikmiş 50Mil Puan'ınız var ise, kalan 50 Mil Puan için, 200TL, 100 Mil Puan için ise, 50 Mil kaç TL eder denip, 100TL kredi kartı ile ödenir.
  • Akbank Telefon Şubesi’nden Mil Puan’larla alınan biletlerde seyahat acentası tarafından bilet başına yurt içi için 25 TL, yurt dışı için 55 TL hizmet bedeli alınmaktadır. www.gezkanatlan.com'dan Mil Puan’larla alınan biletlerde hizmet bedeli alınmamaktadır.
  • Mil Programı'ndan yalnızca gecikmeye düşmeyen ve kapalı olmayan Wings asıl kartlar faydalanabilir.
  • Mil Puan'lar Chip-Para'ya çevrilememektedir. 
  • Wings Bireysel kartlarda perakende dışı ticari kullanım işlemleri kapsamında kazanılmış olan Mil Puan'lar bilet talebinde kullanılamaz.
  • Uçak bileti talepleri 444 25 25 Akbank Telefon Şubesi’nden hafta içi 09.00-18.00 saatleri arasında yapılabilir. Uçak bileti, otel konaklaması ve yurtdışı seyahat sigortası alımları www.gezkanatlan.com'dan 24 saat yapılabilir. 444 25 25 Akbank Telefon Şubesi’nden ve Gez Kanatlan Müşteri İletişim Merkezi’nden resmi tatillerde hizmet verilmemektedir.
  • www.gezkanatlan.com’da sunulan uçak bileti ve diğer ürün ve hizmetler için 444 25 25 Akbank Telefon Şubesi’nde yer alan Uçuş Hattı üzerinden destek verilmemektedir. 
  • www.gezkanatlan.com’da sunulan uçak bileti ve diğer ürün ve hizmetler hakkında destek almak için Gez Kanatlan Müşteri İletişim Merkezi’ne 444 84 78 numaralı telefondan ulaşılabilir. 
  • Yurt içi uçak biletleri, otel konaklaması ve diğer seyahat hizmetleri için uygulanan Mil Puan değerlerine alan vergisi ve diğer vergiler dahildir. Mil Puan ile satın alınacak yurt dışı uçak biletlerinde tüm vergi, harç ve diğer bedeller (servis ücreti, akaryakıt,alan vergisi harcı vb) müşteri tarafından ödenmektedir. Bilet bedellerinde ve havayollarının uyguladığı hizmet bedellerinde değişiklik olması halinde Mil Puan değeri değişebilmektedir. Mil Puan kullanım işlemi, 444 25 25 Akbank Telefon Şubesi’nden gerçekleştiriliyorsa, müşteri temsilcisi tarafından belirtilen Mil Puan değeri, www.gezkanatlan.com'dan gerçekleştiriliyorsa, web sitesinin sistemi tarafından hesaplanan Mil Puan değeri, web sitesi üzerinden işlem yapılamadığı takdirde çağrı merkezi tarafından belirtilen mil puan değeri esas alınmaktadır.
  • Mil Puan ile bilet, otel ve tur alımında, hizmetlerden faydalanan müşterilerden en az birinin soyadının kart sahibinin soyadı ile aynı olması ya da en az birinin ek kart sahibi olması gerekmektedir.
  • Ürün fiyatlarında yaşanacak değişiklikler neticesinde Mil Puan değerleri de değişmektedir. 
  • www.wingscard.com.tr ve www.gezkanatlan.com web sitelerinde yer alan Mil Puan hesaplama aracı Türkiye çıkışlı uçuşlar için geçerlidir. Yurt dışı çıkışlı uçuşlar veya yurt dışı aktarmalarda uygulanacak değerler için 444 25 25 Akbank Telefon Şubesi’ni arayabilirsiniz. www.gezkanatlan.com'dan işlem gerçekleştiriliyorsa, web sitesinin sistemi tarafından hesaplanan Mil Puan değeri esas alınmaktadır.
  • Mil programı kapsamında alınan biletlerde iptal, iade ve değişiklik mümkün olmamaktadır.
  • Mil programı kapsamında alınan uçak biletlerinin gidiş ve dönüş tarihleri açık olmamalıdır. 
  • Uçak bileti, otel konaklaması ve seyahat sigortası düzenlendikten sonra talep edilebilecek değişikliklerle ilgili ücret ve masraflar müşteriye aittir. 
  • Otel rezervasyonlarında iptal, iade ve değişiklik otelin iptal/iade koşullarına bağlı mümkün olmaktadır.
  • Seyahat tarihinden 15 gün önce bilet, otel, sigorta taleplerinin yapılması tavsiye edilmektedir. Yılbaşı, bayram gibi dönemlerde yaşanabilecek yoğunluklar nedeniyle bu dönemlere ilişkin taleplerin daha önce yapılması önerilir. 
  • Seyahat taleplerin karşılanması yer durumuna bağlıdır. Talepte bulunulan uçuş tarihi ve/veya alternatif tarih için yer temin edilmemesi durumunda bekleme listesine alınan rezervasyonun takibi mümkün olmayabilir.
  • Bebek yolcular, beraberlerinde anne veya babaları olmadan uçuş gerçekleştiremez. 
  • Uçak Biletlerine havalimanı vergileri dahildir. 
  • Düzenlenen tüm biletlerde Uluslararası Hava Taşıyıcıları Birliği (IATA) kuralları esas alınır. 
  • www.gezkanatlan.com üzerinden Onurair uçuşları hariç tüm iç hatlar ve IATA Havayollarına ait tüm dış hat bilet işlemleri gerçekleştirilmektedir. 
  • Taşıyıcı kuruluşun yolcu bileti üzerinde belirtmiş olduğu koşul ve kuralları kart hamili peşinen kabul ve taahhüt eder.
  • Düzenlenen biletler kredi kartı hamilinin e-posta adresine elektronik ortamda gönderilir. Taşıyıcı kuruluşun elektronik bilet uygulaması bulunmuyorsa, biletler kart hamilinin belirteceği adrese kurye ile teslim edilir. 
  • Yolculukla ilgili yaşanabilecek memnuniyetsizliklerde, sorunlarda ve kaza durumunda Akbank'ın hiçbir sorumluluğu yoktur. 
  • Türkiye'de bilet satış ofisi olmayan havayolu firmalarından bilet alınması durumunda, her türlü talep ve değişiklik bileti alan kişi tarafından ilgili havayolu firması ile temasa geçerek yapılır. Akbank'ın, sözkonusu havayolu firmaları adına her türlü bilet değişiklik veya itiraz taleplerinin karşılama sorumluluğu bulunmamaktadır.
  • Akbank kanallarından kredi kartı ile yapılan fatura ödemelerinden Mil Puan kazanımı olmaz. 
  • Akbank, Mil Programı dışında gelebilecek talepleri değerlendirmeme hakkını saklı tutar.
  • Wings mil programı kapsamında Mil Puan’la alınan seyahat hizmetleri Vista Turizm ve Seyahat A.Ş. tarafından sağlanmaktadır.

Wings Business Mil Programı Genel Kuralları

  • Wings Business ile her 10TL alışverişten 1 Mil Puan kazanılır. 
  • Wings Business ile Kumarhane/içkili yerler, bahis ve piyango sektörlerinden Mil Puan kazanımı gerçekleşmemektedir. 
  • Wings Business ile bir alışveriş işleminden en fazla 5.000 Mil Puan kazanılabilir.
  • Wings Mil Programı kapsamında Wings Business sahipleri bir takvim yılı içerisinde en fazla 250.000 Mil Puan kullanabilir. 
  • Mil Puan’ları sizin belirleyebileceğiniz Wings Business kart sahibi yetkili bir kullanıcı şirketinizin adına kullanabilir.Yetki tanımını şubelerimiz aracılığıyla yaptırabilirsiniz. 
  • Mil ile Öde uygulaması ile müşteriler dönem içinde Kredi kartı ile ödedikleri seyahat ve konaklama harcamalarını Mil ile Öde seçeneği ile sonradan Akbank Mobil ve İnternet, Axess Mobil kanallarını kullanarak Mil Puanlar ile ödenebilir. Müşteri minimum 100 TL’lik bir işlem için Ödeme yapabilir. 100 TL için 20.000 Mil Puan talep edilir. 100 TL ‘den sonraki her 25 TL için müşteriden 5.000 Mil Puan talep edilir. Örneğin müşterinin 103 TL’lik bir seyahat harcamasını Mil ile Öde seçeneği ile ödeyebilmesi için; 100 TL için 20.000, 3 TL için 5.000 Mil Puan, toplamda 25.000 Mil Puan’ı olması gereklidir.
  • Kazanılan Mil Puan'ların ortalama 2 yıl içerisinde kullanılması gerekmektedir. Ortalama 2 yıl içinde kullanılmayan Mil Puan'lar toplam Mil Puan bakiyesinden silinecektir. 2018 yılında kazanılan Mil Puan'lar Mayıs 2020 döneminde, 2020 yılında kazanılan Mil Puan'lar Mayıs 2022 döneminde silinecek olup takip eden yıllarda her Mayıs ayı sonunda iki yıl önce kazanılmış Mil Puanların silinmesi şeklinde devam edecektir. Her ay gönderilen hesap özetlerinde o yıl itibariyle silinecek Mil Puan bakiyesi ayrı bir alanda gösterilmekte olup, silinecek Mil Puan tutarının takibi buradan yapılabilmektedir. 
  • Yeterli Mil Puanı olmayan müşteriler Avans Mil Puan uygulamasından faydalanabilirler. İstenilen Avans Mil Puan tutarı, Yıllık Mil Puan kullanım limiti dahilinde olmak suretiyle kart limitinin 7 katından fazla olamaz.
  • Birikmiş Mil Puan'ınız alacağınız bileti için yeterli değil ise, kalan kısmını kısmi ödeme seçeneği ile ödeyebilirsiniz. Kalan kısım oran orantı yöntemiyle hesaplanıp TL tutar olarak kredi kartı ile ödenecektir. Örneğin; 100 Mil Puan'lık 200TL'lik yurt içi bileti alırsanız. Birikmiş 50Mil Puan'ınız var ise, kalan 50 Mil Puan için, 200TL, 100 Mil Puan için ise, 50 Mil kaç TL eder denip, 100TL kredi kartı ile ödenir. 
  • Akbank Telefon Şubesi’nden Mil Puan’larla alınan biletlerde seyahat acentası tarafından bilet başına yurt içi için 20 TL, yurt dışı için 45 TL hizmet bedeli alınmaktadır. www.gezkanatlan.com'dan Mil Puan’larla alınan biletlerde hizmet bedeli alınmamaktadır.
  • Mil Programı'ndan yalnızca gecikmeye düşmeyen ve kapalı olmayan Wings asıl kartlar faydalanabilir. 
  • Mil Puan'lar Chip-Para'ya çevrilememektedir.
  • Perakende dışı ticari kullanım işlemleri kapsamında kazanılmış olan Mil Puan'lar bilet talebinde kullanılamaz. 
  • Uçak bileti talepleri 444 25 25 Akbank Telefon Şubesi’nden hafta içi 09.00-18.00 saatleri arasında yapılabilir. Uçak bileti, otel konaklaması ve yurtdışı seyahat sigortası alımları www.gezkanatlan.com'dan 24 saat yapılabilir. 444 25 25 Akbank Telefon Şubesi’nden ve Gez Kanatlan Müşteri İletişim Merkezi’nden resmi tatillerde hizmet verilmemektedir.
  • www.gezkanatlan.com’da sunulan uçak bileti ve diğer ürün ve hizmetler için 444 25 25 Akbank Telefon Şubesi’nde yer alan Uçuş Hattı üzerinden destek verilmemektedir. 
  • www.gezkanatlan.com’da sunulan uçak bileti ve diğer ürün ve hizmetler hakkında destek almak için Gez Kanatlan Müşteri İletişim Merkezi’ne 444 84 78 numaralı telefondan ulaşılabilir.
  • Yurt içi uçak biletleri, otel konaklaması ve diğer seyahat hizmetleri için uygulanan Mil Puan değerlerine alan vergisi ve diğer vergiler dahildir. Mil Puan ile satın alınacak yurt dışı uçak biletlerinde tüm vergi, harç ve diğer bedeller (servis ücreti, akaryakıt,alan vergisi harcı vb) müşteri tarafından ödenmektedir. Bilet bedellerinde ve havayollarının uyguladığı hizmet bedellerinde değişiklik olması halinde Mil Puan değeri değişebilmektedir. Mil Puan kullanım işlemi, 444 25 25 Akbank Telefon Şubesi’nden gerçekleştiriliyorsa, müşteri temsilcisi tarafından belirtilen Mil Puan değeri, www.gezkanatlan.com'dan gerçekleştiriliyorsa, web sitesinin sistemi tarafından hesaplanan Mil Puan değeri, web sitesi üzerinden işlem yapılamadığı takdirde çağrı merkezi tarafından belirtilen mil puan değeri esas alınmaktadır.
  • Ürün fiyatlarında yaşanacak değişiklikler neticesinde Mil Puan değerleri de değişmektedir. 
  • www.wingscard.com.tr ve www.gezkanatlan.com web sitelerinde yer alan Mil Puan hesaplama aracı Türkiye çıkışlı uçuşlar için geçerlidir. Yurt dışı çıkışlı uçuşlar veya yurt dışı aktarmalarda uygulanacak değerler için 444 25 25 Akbank Telefon Şubesi’ni arayabilirsiniz. www.gezkanatlan.com'dan işlem gerçekleştiriliyorsa, web sitesinin sistemi tarafından hesaplanan Mil Puan değeri esas alınmaktadır. •
  • Mil programı kapsamında alınan biletlerde iptal, iade ve değişiklik mümkün olmamaktadır. 
  • Mil programı kapsamında alınan uçak biletlerinin gidiş ve dönüş tarihleri açık olmamalıdır. 
  • Uçak bileti, otel konaklaması ve seyahat sigortası düzenlendikten sonra talep edilebilecek değişikliklerle ilgili ücret ve masraflar müşteriye aittir.
  • Otel rezervasyonlarında iptal, iade ve değişiklik otelin iptal/iade koşullarına bağlı mümkün olmaktadır.
  • Seyahat tarihinden 15 gün önce bilet, otel, sigorta taleplerinin yapılması tavsiye edilmektedir. Yılbaşı, bayram gibi dönemlerde yaşanabilecek yoğunluklar nedeniyle bu dönemlere ilişkin taleplerin daha önce yapılması önerilir. •
  • Seyahat taleplerin karşılanması yer durumuna bağlıdır. Talepte bulunulan uçuş tarihi ve/veya alternatif tarih için yer temin edilmemesi durumunda bekleme listesine alınan rezervasyonun takibi mümkün olmayabilir. •
  • Bebek yolcular, beraberlerinde anne veya babaları olmadan uçuş gerçekleştiremez. 
  • Uçak Biletlerine havalimanı vergileri dahildir.
  • Düzenlenen tüm biletlerde Uluslararası Hava Taşıyıcıları Birliği (IATA) kuralları esas alınır. 
  • www.gezkanatlan.com üzerinden Onurair uçuşları hariç tüm iç hatlar ve IATA Havayollarına ait tüm dış hat bilet işlemleri gerçekleştirilmektedir. 
  • Taşıyıcı kuruluşun yolcu bileti üzerinde belirtmiş olduğu koşul ve kuralları kart hamili peşinen kabul ve taahhüt eder.
  • Düzenlenen biletler kredi kartı hamilinin e-posta adresine elektronik ortamda gönderilir. Taşıyıcı kuruluşun elektronik bilet uygulaması bulunmuyorsa, biletler kart hamilinin belirteceği adrese kurye ile teslim edilir. •
  • Yolculukla ilgili yaşanabilecek memnuniyetsizliklerde, sorunlarda ve kaza durumunda Akbank'ın hiçbir sorumluluğu yoktur. 
  • Türkiye'de bilet satış ofisi olmayan havayolu firmalarından bilet alınması durumunda, her türlü talep ve değişiklik bileti alan kişi tarafından ilgili havayolu firması ile temasa geçerek yapılır. Akbank'ın, sözkonusu havayolu firmaları adına her türlü bilet değişiklik veya itiraz taleplerinin karşılama sorumluluğu bulunmamaktadır.
  • Akbank kanallarından kredi kartı ile yapılan fatura ödemelerinden Mil Puan kazanımı olmaz.
  • Akbank, Mil Programı dışında gelebilecek talepleri değerlendirmeme hakkını saklı tutar. 
  • Wings mil programı kapsamında Mil Puan’la alınan seyahat hizmetleri Vista Turizm ve Seyahat A.Ş. tarafından sağlanmaktadır.

 

*Varlık ifadesi, TL/Döviz Vadeli-Vadesiz Mevduat, Yatırım Fonu, TL/Döviz Hazine Bonosu/Devlet Tahvili/Eurobond, BES ve Hisse Senedi'nin toplamını ifade eder. Wings asıl kart sahibi müşterilerin Akbank’taki varlıkları gözönüne alınmaktadır.

Mil Puanlar'ımı nerede kullanabilirim?

Gez Kanatlan

www.gezkanatlan.com ’dan Wings Mil Puan’larınızı kullanarak uçak bileti, otel rezervasyonu, tur, seyahat sigortası hizmetlerini satın alabilirsiniz. Seyahat hizmetlerinizi hemen almak için tıklayınız.

444 25 25 Akbank Telefon Şubesi

444 25 25 Akbank Telefon Şubesi’ni arayarak uçak biletinizi Mil Puan’larınızla anında alabilirsiniz.

Karada Mil

Wings Mil Puan’larınızı sadece seyahat etmek için değil, Wings Style üyesi anlaşmalı işyerlerinde yapacağınız harcamaların ödemelerini yapmak için de kullanabilirsiniz.

Anlaşmalı üye işyerleri için tıklayınız.

Kullanım detayları için tıklayınız.

Mil Puan hesaplama detayları için tıklayınız.

Mil ile Öde

Wings’in yeni ürün özelliği “Mil ile Öde” ile dönem içinde yer alan seyahat ve konaklama harcamalarınızı Axess Mobil ve İnternetten birikmiş Mil Puanlarınız ile ödeyebilirsiniz.

Mil ile Öde özelliğini kullanabilmek için tek yapmanız gereken Axess Mobil ve İnternetten Wings kredi kartınızın dönem içi harcamalarına girerek, 100TL ve üzeri seyahat ve konaklama harcamalarınızın yanında yer alan Mil ile Öde butonuna tıklamak.

Detaylı bilgi için tıklayınız